سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

نهم دی‌ماه روز اقتدار رهبری، نظام و ملت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت:هر فردی که به میثاق‌های این دولت پایبند باشد، در امور اجرایی استفاده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید جواد حسینی در نشست هم‌اندیشی حامیان دولت تدبیر و امید در کاشمر اظهار کرد: آغوش دولت برای به کارگیری همه انسان‌های معتدل و عقلانی از جناح‌های اصولگرا، اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا که کارآمد باشند باز است، زیرا مسیر انقلاب اسلامی باید تکاملی باشد.

وی تصریح کرد: جناح های سیاسی در گذشته منافع ملی را در یک میدان زیست مشترک لحاظ نمی‌کردند و مانند دو دشمن در برابر یکدیگر قرار گرفته بودند، حال آن که آرامش در عرصه سیاست، آسایش در عرصه اقتصاد، امنیت در عرصه فرهنگ شعار اساسی دولت یازدهم است.

وی ادامه داد: استفاده از مدیران مختلف با نگرش‌ها و سیاست‌های متفاوت را به معنای ایجاد اعتدال، همگرایی و دوری از افراط و تفریط است و دولت در جهت وفاق و همدلی در جامعه و بین گروه‌های سیاسی حرکت کرده است و منتقدین نباید دولت را دشمن خود بپندارندبلکه باید بپذیرند که ارزش‌های نظام و انقلاب فقط متعلق به آن‌ها نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: برخی مسئولان در جامعه برای به دست آوردن پرستیژ اعلام می‌کنند سیاسی نیستند درصورتی‌که نمی‌شود پس از گذشت چندین سال از انقلاب،این افراد در خصوص اقتصاد، ارزش‌های کشور، سیاست‌های خارجی، صادرات، واردات و لغو سخنرانی حرفی نگفته باشند.

حسینی با بیان اینکه نهم دی‌ماه روز اقتدار رهبری، نظام و ملت است، گفت: در میان طرفداران دولت آزاده، جانباز، ایثارگر و خانواده های شهدای فراوانی هستند،‌ لذا نباید ارزش‌های ملی و دینی را به انحصار جناحی در بیاوریم.

وی بیان کرد: دوستان انقلابی نباید مانند دو دشمن در برابر یکدیگر بایستند، حال آن که متأسفانه برخی افراد هرروز یکی از اقدامات دولت را زیر سؤال می‌برند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به حقوق‌های نجومی که عده‌ای می‌خواهند از این طریق دولت را به چالش بکشند اشاره کرد و ادامه داد: حتی یک مدیر در استان خراسان نداریم که حقوق نجومی بگیرد.

حسینی با بیان به اینکه از پنج هزار مدیر اجرایی کشور تنها 20 نفر حقوق نامتعارف می‌گرفتند،افزود: این‌ها هم افرادی هستند که بر اساس آیین‌نامه‌هایی که در دولت قبل در برخی مؤسسات وضع شده، حقوق زیاد می‌گرفتند و دولت معتقد است این آیین‌نامه‌ها باید اصلاح شود.

انتهای پیام// ف.غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.