سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

59 عملیات نجاتگران جمعیت هلال احمر استان یزد در 1 هفته

در هفته گذشته از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان یزد 59 عملیات انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید جواد میرحسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گفت: در هفته گذشته از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان یزد  59 عملیات انجام شده است که این عملیات ها شامل 6 عملیات برف و کولاک، 21 عملیات جاده ای، 28 خدمات حضوری و 4 مورد عملیات کوهستان می باشد.

وی مجموع حادثه دیدگان را  325  نفر اعلام کرد و افزود: 151 نفر در برف و کولاک، 70 نفر در حوادث جاده‌ای، 95 نفر در خدمات حضوری و 9 نفر در عملیات کوهستان از خدمات نجاتگران هلال احمر بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه مجموع کل آسیب دیدگان 320 نفر بوده است، تصریح کرد: در این عملیات ها 151 نفر در برف و کولاک، 65 نفر در حوادث جاده ای، 95 نفر در خدمات حضوری و 9 نفر در حوادث کوهستان آسیب دیده بودند.

میرحسینی خاطرنشان کرد: مجموع کل نجافتگان 26 نفر بوده است که  17  نفر توسط آمبولانس های هلال احمر به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال و 9  نفر بصورت سرپایی درمان شدند .

وی همچنین نیز مجموع کل افراد اسکان داده شده را 138 نفر بیان کرد و افزود: از مجموع کل افراد اسکان داده شده  123 نفر در عملیات برف و کولاک، 3 نفر در عملیات جاده ای و 12 نفر در خدمات حضوری می باشد.

وی مجموع کل تیم های عملیاتی اعزام شده را 60 تیم اعلام کرد و گفت: نیروهای عملیاتی این تیم ها  شامل 221  نفر می باشد. 

میرحسینی در ادامه مجموع کل آمبولانس های اعزام شده را 18 دستگاه اعلام کرد و اظهارکرد: مجموع کل عملیات رها سازی صورت گرفته  6  مورد  می باشد .

وی میانگین اطلاع رسانی حوادث جاده ای از زمان وقوع تا اطلاع به جمعیت  را 06:02 :00 دقیقه اعلام کرد و افزود: میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای  از زمان اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه  10:05 :00 دقیقه می باشد. 

وی در پایان گزارش خود میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای  از آغاز تا پایان عملیات  را 24:31 : 01 دقیقه  بیان نمود. 

انتهای پیام/ م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.