سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرباز؛

توقیف وانت تویوتا با 61 فقره تخلف در سرباز

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از توقیف یک دستگاه وانت تویوتا به دلیل ارتکاب 61 فقره تخلف حادثه ساز و 10 میلیون و900 هزار رالو خلافی پرداخت نشده خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سرهنگ سیامک مرادی فرمانده انتظامی شهرستان سرباز اظهار داشت: روز گذشته مأموران پلیس راهور شهرستان سرباز در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز، و در هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده های این شهرستان، یک دستگاه وانت تویوتا را به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: پس از متوقف کردن خودرو و استعلام از سامانه هوشمند پلیس مشخص شد خودروی موردنظر دارای 61 فقره تخلف حادثه ساز و 10 میلیون و 900 هزار رالن خلافی پرداخت نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز با تاكید بر اینكه بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی، خودرویی كه خلافی آن به ده میلیون رالا برسد توقیف می شود، خاطرنشان کرد: در همین راستا این خودرو نیز از ادامه مسیر منع و تا پرداخت خلافی، روانه پاركینگ شد.

وی در پایان با درخواست از رانندگان برای رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، تصریح کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی علاوه بر تامین امنیت جانی باعث جلوگیری از صدورجریمه نیزخواهد شد لذا لازم است تا شهروندان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هر زمان قانون را فصل الخطاب کار خویش قرار دهند.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.