سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش دو برنامه جدید از رادیو گفتگو

رادیو گفتگو این روزها دو برنامه جدید با عنوان «هشتک گفت و گو» و «روشن تر از ماه» را طراحی کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رادیو گفتگو این روزها دو برنامه جدید با عنوان «هشتک گفت و گو» و «روشن تر از ماه» را طراحی کرده است.

شبکه رادیویی گفت و گو با توجه به فراگیر شدن شبکه های اجتماعی در بین جوانان و خانواده های ایرانی، به منظور ارتقای سواد رسانه ای مردم در بهره گیری از ابزارهای ارتباطی و نیز آشنایی خانواده ها با چالش های فضای مجازی ، برنامه ای با عنوان «هشتک گفت و گو» را به طور زنده با هدف پاسخگویی به سوالات شنوندگان در زمینه فضای مجازی طراحی کرده است.

این برنامه در کنار برنامه گفت و گوی اجتماعی که به بحث و بررسی مباحث مرتبط با چالش های فضای مجازی می پردازد به روی آنتن می‌رود.

شنوندگان رادیو گفت و گو می توانند سوالات خود را با کارشناسان فضای مجازی و پلیس فتا که در «هشتک گفت و گو» حضور دارند، یکشنبه ها از ساعت 10:45تا 11:45 از طریق شماره تلفن 22652285 و یا شماره پیامک 300001035 در میان بگذارند .

همچنین شبکه رادیویی گفت و گو با هدف پاسداشت نام و یاد ستاره های جاودان آسمان عشق و ایثار و شهادت ،ستارگانی که حماسه آفریدند و به بهای خون خود به دفاع از حریم اهل بیت (ع) شتافتند و نام ماندگار شهید مدافع حرم را زینت بخش نام خود کردند ،برنامه ای با عنوان " روشن تر از ماه " با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم و ایثارگران و جانبازان طراحی کرده است .

"روشن تر از ماه" با عنوان "هشتک گفت و گو " پنج شنبه شب ها از ساعت 22 تا 24 میزبان این عزیزان و میهمان شنوندگان رادیو گفت و گو خواهد بود.



انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.