سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

پرداخت 34 میلیارد ریال تسهیلات سفر رئیس جمهوری در استان

رئیس صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: 34 میلیارد ریال تسهیلات به نامه‌های ارجاعی ویژه سفر رئیس جمهوری برای اشتغال به این صندوق پرداخت شد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس جمهوری و هیات دولت در سی امین سفر استانی در روزهای 24 و 25 مرداد سال جاری به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند و در این سفر بیش از 20 هزار نامه جمع آوری شد.

ارسلان حسن پور گفت: این تسهیلات به 628 نفر پرداخت شد.

اعتبارات صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای سال جاری حدود 170 میلیارد ریال بود که در سفر هیات دولت به 333 میلیارد ریال افزایش یافت.

وی گفت: 17 هزار و 400 مورد از نامه های رئیس جمهوری به صندوق کارآفرینی امید ارجاع شد که از این تعداد پنج هزار مورد به شعبه‌ها برای پرداخت تسهیلات معرفی و سه هزار درخواست تاکنون تعیین تکلیف شده‌اند.

حسن پور از پرداخت 22 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات ازدواج به 221 زوج جوان خبر داد و گفت: صندوق امید و کارآفرینی همواره پیشرو در پرداخت تسهیلات بانکی بوده است.

پنج هزار فقره تسهیلات ازدواج در سفر استانی رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به این استان به تصویب رسید.

وی اظهار کرد: سود تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید چهار درصد است که این امر کمک خوبی برای اشتغالزایی افراد کم درآمد و نیازمند حمایت جامعه است.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.