سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهرام بیگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قصه «یک روز طولانی» برای مخاطب سوال‌برانگیز است

وجه هنری و تجربی فیلم «یک روز طولانی» و ریزه‌کاری‌های موجود در آن برای مخاطب جذاب است.

بابک بهرام بیگی کارگردان فیلم سینمایی «یک روز طولانی» در خصوص رضایت از اکران این فیلم به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به هرحال فیلم ما در هنر و تجربه با تعداد سالن‌های کم اکران می شود اما با علم به این جریان دست به نمایش فیلم زدیم.

وی افزود:چند بار با مردم فیلم را دیدم. دوست داشتم مخاطب بیشتری حضور داشته باشد؛ اما همان تعداد هم با رضایت از سالن بیرون می‌آمدند و تاثیرات مثبتی دیدم. اگر زمان طولانی‌تری در اکران بمانیم، بازخوردهای بهتری خواهیم گرفت.

بهرام بیگی با اشاره به نقطه قوت فیلم عنوان کرد: چیزهایی که مخاطبان در قیاس با فیلم های دیگر می‌گویند، وجه آرتیستی و تجربی فیلم است و ریزه کاری های موجود در آن که برای مخاطبان سوال ایجاد می‌کند.

بهرام بیگی در پاسخ به این سوال که آیا فیلم دومش را با همین رویکرد و چارچوب می‌سازد و تا چه حد بعد تجاری را بیشتر مد نظر قرار می‌دهد، گفت: سینمای مورد علاقه من همین سینماست و این راه را ادامه می‌دهم. حتی فیلمنامه هایی که دارم در همین ژانر و همین بخش است.

وی افزود: قطعا در مسیر بعدی، بعد تجاری بیشتری را در نظر می‌گیرم و تا حدودی از المان هایی که به بخش تجاری کمک می کند استفاده خواهم کرد. به هر حال ما فیلمساز مستقل هستیم و برای ادامه کار، نیاز به برگشت سرمایه داریم.

این کارگردان علت ساخت «یک روز طولانی» را اینگونه بیان کرد: ایده فیلم از یک خاطره می‌آمد که آن را گسترش دادیم و به مضمون و هدف رسیدیم.

وی اضافه کرد: دوگانگی و پیچیدگی‌ها در رفتارها و شخصیت‌های آدم‌هایی که اطراف ما زندگی می‌کنند نیز در سوژه فیلم قابل مشاهده است و مزید بر علت در ساخت این اثر شد.

بهرام بیگی درباره همکاری با بازیگران شناخته شده فیلمش خاطرنشان کرد: بازیگران این فیلم با وجود اینکه شرایط را می‌دانستند اما از زمان پیش تولید تا به امروز برای رسیدن به نتیجه دلخواه پشتیبان ما بودند و میدان را خالی نکردند. امیدوارم اتفاقات بهتری برای این اثر با حضور در چند فستیوال بیفتد تا شاهد جذب مخاطب بیشتری باشیم.



انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.