سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد اتوبوس با کوه در محور تکاب-شاهین دژ/۸ نفر مصدوم شد

انحراف اتوبوس از جاده و برخورد با کوه در محور تکاب - شاهین دژ هشت مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ اتوبوس تکاب در مسیر حرکت خود به سمت ارومیه در محور تکاب به شاهین دژ از انحراف اتوبوس از جاده در محور تکاب-شاهین دژجاده خارج و با کوه برخورد و طی آن هشت نفر مصدوم شد.

در این سانحه دو تن از مصدومان توسط امدادگران به بیمارستان تکاب انتقال داده شدند و سایر مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجات غربی در خصوص این حادثه گفت: در این سانحه ساعت ۵و ۴۰ دقیقه صبح امروز یکشنبه در کیلومتر ۲۷ جاده تکاب به شاهین دژ با خروج اتوبوس از جاده با کوه برخورد کرد.

تقی کهوریان با بیان اینکه از ۲۵ نفر سرنشین اتوبوس مسافربری تکاب به ارومیه تنها یک نفر بصورت سطحی مصدوم شده که اقدامات اولیه درمان بر روی وی انجام شده است بررعایت قوانین و احتیاط در حین رانندگی در جاده های استان تاکید کرد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بر اساس گزارشات دریافتی یخبندان و لغزندگی سطح جاده علت بروز این سانحه بوده است.

محور تکاب به شاهین دژ در جنوب آذربایجان غربی از محورهای کوهستانی است که هر ساله در فصل زمستان به دلیل وضعیت نامناسب این جاده، تردد در آن با مشکل مواجه می شود.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.