سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخارى : رحمتى به دليل مشكل روحى نيمكت نشين شد /٣ بازيكن مد نظر منصوريان است

مدير عامل باشگاه استقلال گفت: مشكل روحى باعث شد تا رحمتى در ديدار مقابل سپاهان نيمكت نشين شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رضا افتخاری مدير عامل باشگاه استقلال تهران درباره نيمكت نشينى مهدی  رحمتى دروزاه بان این تیم در دیدار برابر سپاهان اصفهان بيان كرد: با توجه به نشستى كه با منصوريان و رحمتى داشتيم قرار شد وى نيمكت نشین شود تا دروازه بان جوان تيم به ميدان برود .

وی درباره اینکه آیا نیمکت نشینی رحمتی فنی بود یا انضباطی گفت: دلیل فنی کمتر بود و بیشتر مشکلات روحی و روانی رحمتی باعث نیمکت نشینی وی شد زیرا ناراحتی های رحمتی کم کم به تیم سرایت می کرد، به همین دلیل منصوریان دخالت کرد تا موضوع حاد نشود.

افتخارى در مورد ليست ورودى و خروجى استقلال اظهار کرد: تاکنون منصوريان نام سه بازيكن را برای اضافه شدن به تیم اعلام کرده است و همچنین تعدادى از بازيكنان كه در نیم فصل اول كمتر به بازى گرفته شده اند نیز در ليست خروج قرار دارند كه با برخى از تيم ها که خواهان آنها هستند، در حال مذاكره هستيم تا اين بازيكنان با رفتن به تيم هاى ديگر خودشان را بهتر نشان دهند.

وى درباره فوت هوادار استقلال در بازی با سپاهان گفت: در ابتدا بايد بگويم استقلال هواداران زيادى دارد که با برد و باخت تيم خوشحال و ناراحت مى شوند. به خانواده اين هوادار اين واقعه را تسليت مى گويم و اميدوارم تیم استقلال با بازى هاى خوب در آينده از بروز اين اتفاقات جلوگيرى كند.

مدير عامل باشگاه استقلال درباره اينكه آيا تغييراتی در هيئت مديره صورت خواهد گرفت یا خير و همچنين درباره ادامه حضورش در باشگاه استقلال عنوان كرد: طى جلسه اى كه با وزير ورزش و جوانان داشتيم قرار شد هيئت مديره نسبت به گذشته هماهنگ تَر و منسجم تَر شوند و از طرفى قرار نيست تغييرات زیادی را شاهد باشیم و در حال حاضر فقط قرار شد تا يكى دو هفته آينده جانشين مرحوم پورحيدرى انتخاب شود، به اين ترتيب بحثى درباره  ورود نفرات جديد در هيئت مديره استقلال صورت نگرفته است.
 وی ادامه داد: طی صحبت هايى كه با وزير ورزش و جوانان داشتم، قرار شد كارم را انجام دهم و از آنجاییکه مى خواستم برنامه ریزی هایی که پیش از این کرده ام را اجرا كنم، در ابتدا از بودنم در باشگاه مطمئن شدم و در حال حاضر به كارم ادامه مى دهم.

وی افزود: به وزیر گفتم تازه از امروز می خواهم کارم را شروع کنم. تیم را باید در آستانه بازی با السد قطر تقویت کنیم و کارهای زیادی در باشگاه داریم.

افتخاری در مورد دیدار استقلال با سپاهان گفت: بازی امروز مقابل سپاهان خیلی خوب بود و تیم انگیزه بالایی داشت، اما  کادر فنی باید از نفرات جوان تر بیشتر استفاده کند.

وی درباره ادامه حضور منصوريان به عنوان سرمربی بیان کرد : وی به كار خود ادامه مى دهد.

مدير عامل باشگاه استقلال درباره اینکه آیا حضور در کمیته فوتسال وقتش را نمی گیرد گفت: درست است که سعی می کنم به فوتسال هم برسم اما واقعیت این است که بیشتر وقت من را باشگاه استقلال می گیرد و بیشترین وقت را در امور مربوط به فوتسال ، اقای  کفاشیان می گذارد و تلاش زیادی می کند. امروز هم درباره بحث میزبانی جام جهانی فوتسال 2020 با وی صحبت هایی کردیم که درحال پیگیری است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.