سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

100 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان کرمان وجود دارد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: حدود 100 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان کرمان وجود دارند .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی و تعامل با موسسات و خیریه‌های عام‌المنفعه سطح استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان با وجود ظرفیت‌های خوب و نعمات خدادادی منحصربه‌فرد، در فقر و محرومیت بالایی دارد.

وی افزود: حدود 100 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان کرمان وجود دارند و خیلی از خانواده‌هایی هم نزدیک به شرایط تحت پوشش هستند، اما ورودی ما محدود است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان ادامه داد: ما تولیدکننده فقر نیستیم، اما در برابر فقرا مسئول هستیم و با وجودی که کمک‌های خیران و نیکوکاران در استان کرمان بسیار خوب است، اما هنوز نمی‌توان کمک‌های بسیار خوبی را انجام داد.

وی بیان داشت: در 9 ماه نخست سال جاری بالغ بر 30 میلیارد تومان کمک‌های مردمی به حساب‌های کمیته امداد واریز شده و همچنین 98 میلیارد تومان هم اعتبارات دولتی بوده که وارد این گردونه شده است.

صادقی گفت: دنبال این هستیم از خرد جمعی استفاده کنیم و به هر شکلی که می‌شود عزت نفس این خانواده را حفظ کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بزهکارهای اجتماعی از هوش بالایی برخوردار بوده و نیازمند کمک هستند، افزود: امیدواریم این جلسات ارتباط، تعامل و فتح بابی شود و ما یک عزم ملی می‌خواهیم و یقین دارم منافع کار جمعی بسیار بالا خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: متمرکز بودن خدمات می‌تواند کمک‌های بسیار زیادی در حرکت و هدف ما داشته باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کریمیان
۲۰:۱۸ ۰۵ دی ۱۳۹۵
مگراستان کرمان چندخانوارداره که100هزارش محتاج کمیته امدادنداگه این کمیته امدادنبودسرنوشت این خانوارهاکی بود؟اینهاچطوری محتاج شدند؟