سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

اجرای حکم قصاص یک "قاتل"

حکم اعدام یک قاتل امروز در ندامتگاه مرکزی قزوین به اجرا در آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: طبق شکوائیه‌ای که از 2 برادر به اسامی علی و مهدی دائر بر تجاوز به عنف و ضرب و جرح با چاقو به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین واصل شده بود پیگیری‌های لازم از سوی مراجع قضایی انجام شد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی، با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: در شکواییه، شکات اعلام کرده بودند که متهم «علی. الف» با اطلاع از اینکه مرد خانواده در زندان محبوس است، وارد منزل وی شده و مرتکب فعل حرام گردیده است که به دنبال ترس از آبرو به کسی اطلاع داده نمی‌شود تا اینکه متهم مجددا دست بردار نبوده و خواهان ایجاد ارتباط بوده است که با اطلاع تعدادی از اقوام، تصمیم می‌گیرند متهم را به کلانتری تحویل دهند.

دادستان قزوین افزود: اما در حین تحویل متهم به کلانتری، به درخواست متهم، او را نزد پدرش می‌برند که در این زمان برادر متهم به نام مهدی از راه رسیده و شروع به فحاشی می‌کند و به قصد کشت با چاقو به سر « موسی. م » یکی از اقوام زن زده و متواری می‌شود که به دلیل جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

دادستان قزوین گفت: به دنبال دستگیری قاتل، در نهایت با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه دوم کیفری استان ارسال و دادگاه دفاعیات متهم و وکیل وی را مردود اعلام و حکم قصاص « مهدی.ا » صادر می شود.

وی گفت : رأی صادره ، پس از موافقت رییس قوه قضاییه با درخواست اولیای دم، سحرگاه امروز(یکشنبه) در ندامتگاه مرکز قزوین با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین، دادیار اجرای احکام کیفری دادسرای قزوین، رییس ندامتگاه مرکزی و اولیای دم به مرحله اجرا درآمد.

انتهای پیام/

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.