سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

برگزاری مسابقه کتابخوانی در مازندران

مسابقه کتابخوانی سلام بر ابراهیم در مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران از برگزاری مسابقه کتابخوانی سلام بر ابراهیم در این استان خبر داد.

محمد فوقی گفت: مهلت ارسال پاسخ نامه تا پایان دی ماه سال جاری است.

وی افزود: علاقمندان میتوانند سوالات و متن کتاب "سلام بر ابراهیم" را از پایگاه اینترنتی www.farsmasajed.ir یا www.masjedeketab.ir دریافت کنند.

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران گفت: پاسخ سوالات به صورت یک عدد ١٢ رقمی به همراه نام و نام خانوادگی و نام استان خود به سامانه ١٠٠٠٨٩٤٠٧١١ باید پیامک شود.

فوقی گفت: مهلت ارسال آثار تا ٣٠ دی ماه سال است و تاریخ قرعه کشی و اعلام نتایج، ١٢ بهمن مصادف با ایام الله دهه فجر، برگزار می شود.

کتاب سلام بر ابراهیم در قالب زندگینامه ای مختصر و ۶۹ خاطره درباره شهید بزرگوار و مفقود الاثر منتشر شده که حاصل بیش از ٥٠ مصاحبه از خانواده، یاران و دوستان شهید ابراهیم هادی است.

این شهید گمنام و به معنای حقیقی خوش نام در اول اردیبهشت ١٣٣٦، پا به این عرصه خاکی نهاد و در ٢٢ بهمن ١٣٦١ در منطقه فکه به آرزوی خود یعنی شهادت اما در گمنامی، دست یافت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.