سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

فراخوان دومین جشنواره ملی شعر رضوی اقوام ایرانی در فارس

جشنواره ملی شعر رضوی اقوام ایرانی در قالب پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهزاد مریدی دبیر دومین جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی گفت: اهداف برگزاری این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی است.

وی افزود: علاقمندان می توانند تا 20 تیرماه سال 96سه اثر از اشعار خود با لهجه های لری، بلوچی و ابهری،گیلکی، تالشی و تالی، مازندرانی، استرآبادی و طبری،کردی و گویش های وابسته به آن از قبیل اورامانی، کرمانجی، زازا و گورانی و گویش های فارسی، مرکزی، سمنانی، خوزی و آذربایجانی در قالب فایل word با فونت nazanin و سایز 14 ارسال کنند.

مریدی بیان کرد: شاعران می توانند برای کسب اطلاعات و ارسال آثار به تارنمای "شمس توس"   به نشانیfars.shamstoos.ir  و portal.shamstoos.ir  مراجعه کنند.

او ادامه داد: علاقمندان همچنین می توانند آثارشان را به نشانی استان فارس، شیراز، چهارراه حافظیه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، معاونت فرهنگی( دبیرخانه ی جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی) کدپستی  74811-71466 یا نشانی الکترونیکی shererazaviaqvameirani@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن :  32287820-071 تماس بگیرند.

دبیر دومین جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی تصریح کرد: در بخش ویژه جشنواره نیز به تولید آثاری پرداخته می شود که محتوا و مضمون آثار حول محور کرامت انسانی با الهام از آموزه های رضوی، اهل بیت (ع ) و قرآن کریم باشد.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.