سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

ثبت‌نام 20 هزار نفر برای دریافت وام ازدواج

دبیر شورای بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری 20 هزار و 657 نفر در این استان برای دریافت وام ازدواج در سیستم بانک ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داوود کریمی در نشست شورای بانک‌های استان با اشاره به اینکه نیاز نیست از بانک‌ها تشکر شود، اظهار کرد: در نشست شورای بانک‌ها حرمت بانک‌ها حفظ شود که عدم توجه به این مورد بازتاب خوبی ندارد و خوشایند بانک‌ها نیست.

دبیر شورای بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشد قابل قبول پرداخت تسهیلات ازدواج به متقاضیان اظهار کرد: در سال جاری 20 هزار و 657 نفر برای دریافت وام ازدواج در سیستم بانکی ثبت‌نام کردند.

وی به میزان پرداختی تسهیلات ازدواج در سال جاری اشاره کرد و افزود: تاکنون به 10 هزار و 829 زوج تسهیلات ازدواج پرداخت شده که 2 هزار و 120 مورد آن مربوط به متقاضیان در سال گذشته است.

این مسؤول بیان کرد: اگر برای هر نفر مبلغ 10 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شود نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات ازدواج هستیم که تاکنون 97 میلیارد تومان آن اختصاص داده شده است.

کریمی با اشاره به کسری 130 میلیارد تومانی برای پرداخت تسهیلات ازدواج عنوان کرد: از مجموع 97 میلیارد تومان 88 میلیارد آن جذب شده که بالغ بر 90 درصد اعتبار اختصاصی دریافت شده است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
آیا وام ازدواج به کسی ک دوسال عقد بوده و طلاق گرفته و مجددا عقد کرده تعلق میگیرد؟
naser...
۱۴:۳۷ ۱۹ دی ۱۳۹۵
سلام خسته نباشید.
من سه ماه پیش برای دریافت وام ازدواج ثبت نام کردم و الان دیدم یک حرف از حروف فامیلم اشتباه تایپ شده چه کنم ایا مشکلی پیش نمیاد اگه هم ویرایش کنم ثبت نامم از این تاریخ شروع میشه و این برام یه دردسر جدیدی میشه ؟؟؟