سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفن گویای 24 ساعته

سیستم نوبت دهی تلفنی بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: راه اندازی سیستم نوبت‌دهی تلفنی درمانگاه  تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان با هدف سهولت دسترسی و رفاه عموم مردم و در راستای تکریم ارباب رجوع و ارج نهادن به حقوق شهروندان و  کاهش بار ترافیکی بزودی انجام میشود.
سامرند مرزنگ اظهار داشت: در حال حاضر سیستم نوبت دهی از طریق تلفنی و با شماره تلفن های (5-42248132) و یا مراجعه حضوری انجام می شود ، ولی در سیستم جدید مراجعین از طریق سیستم گویای تلفنی به صورت 24 ساعته می توانند با شماره های فوق تماس گرفته و در ابتدا شماره موبایل خود و سپس کد ملی  خود را وارد نموده و درمانگاه مورد نظر خود را انتخاب و در پایان توسط سیستم نوبت دهی به شماره موبایل بیمار روز و ساعت  و پزشک انتخاب کننده و کد رهگیری از طریق پیامک ارسال شده و بیمار می بایست در روز  و ساعت تعیین شده با در دست داشتن کد رهگیری به پذیرش درمانگاه بیمارستان مراجعه و نوبت خود را اخذ نمایند. و در صورت عدم مراجعه نوبت مراجعین لغو خواهد شد.
وی تصریح کرد: ‌دلیل بسیاری از نارضایتی‌های مراجعه‌کنندگان، سیستم نوبت‌دهی بیمارستان بود که با ایجاد سیستم نوبت دهی تلفنی ، مشکلات بیماران مرتفع و در وقت و زمان مراجعین و بیماران صرفه جویی شده و بیماران به راحتی می‌توانند نوبت ویزیت دریافت کنند.
مدیرشبکه بهداشت ودرمان مهاباد خاطرنشان کرد: با بهره برداری از کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد که در دوطبقه با مساحت 1800 متر مربع و اعتبار 40 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 75 درصد در آینده نزدیک مشکل کمبود فضای فیزیکی فعلی مراجعین به طور کامل مرتفع شده و ارباب رجوع و در فضایی مناسب و در خور مردم ویزیت شده و درمان می شوند.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.