سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

بیشترین میزان بارندگی در استان

بدره رکورددار بیشترین میزان بارندگی 24 ساعت گذشته استان ایلام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مدیرکل هواشناسی استان گفت: بر اساس اطلاعات ایستگاه های هواشناسی استان در جریان بارندگی های 24 ساعت از ساعت 9/30 صبح شنبه تا 9/30 صبح یکشنبه بیشترین میزان بارندگی در شهرستان بدره با 61 میلی متر ثبت شده است.

یوسف شیخ الملوکی بیان کرد: بعد از بدره بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه های ایلام و ارکواز با 59 میلی متر، ایوان با 58 میلی متر و کارزان با 56 میلی متر ثبت شده است.

وی یادآورشد: این مدت در ایستگاه های فرودگاه ایلام و سرابله 51.8 میلی متر، چوار و شباب 49 میلیمتر بارندگی ثبت شد و کمترین میزان بارندگی نیز مربوط به ایستگاه های دهلران با 1.1 میلی متر، موسیان 1.5 میلیمتر و آبدانان 8.5 میلی متر است.

وی افزود: این میزان بارندگی در مناطق مختلف استان بر اثر فعالیت یک سامانه سودانی و مرطوب جنوبی است که از روز گذشته وارد آسمان استان شده و تا اوایل وقت دوشنبه هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت.

در سال آبی پارسال (95 - 94) استان ایلام از نظر دریافت نزولات جوی با دریافت 382 میلی متر بارش و 182 درصد متوسط بارندگی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد که 82 درصد این بارش ها مازاد بر 100 درصد و نرمال بارندگی ها بود.







انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.