سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرباز

توقيف کاميون متخلف در سرباز

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از توقيف يک دستگاه کاميون کشنده ولوو به دليل ارتکاب 34 فقره تخلف حادثه ساز و 10 ميليون و 550 هزار ريال خلافی پرداخت نشده خبر داد .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان، سرهنگ سیامک مرادی فرمانده انتظامی شهرستان سرباز اظهار داشت: ماموران پلیس راهور شهرستان سرباز در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز، حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون کشنده را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: با استعلام و بررسی های لازم مشخص شد این خودرو دارای 34 فقره تخلف حادثه ساز و 10 میلیون و 550 هزار ریال خلافی پرداخت نشده می باشد که بلافاصله بر اساس تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودرو به منظور پرداخت جرائم و سایر مراحل قانونی به پارکینگ دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز با تاكید بر اینكه بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی، خودرویی كه خلافی آن به ده میلیون ریال برسد توقیف می شود، بیان کرد: خودروهای که خلافی بیشتر از 10میلیون ریال داشته باشند از ادامه مسیر منع و تا پرداخت خلافی، روانه پاركینگ خواهند شد.

وی در پایان هدف از این گونه اقدامات را ارتقای ایمنی و افزایش فرهنگ ترافیک دانست و از رانندگان خواست تا برای تأمین نظم و امنیت ترافیکی به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.