سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

کمبود آب،تهدیدی برای صنایع طبس

صنایع طبس،از کمبود آب رنج می برند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛طلایی مقدم،فرماندار شهرستان طبس در جلسه تخصصی صاحبان صنایع و معادن طبس باحضور وزیر صنعت،معدن و تجارت با بیان مشکلات شهرستان به طرح راهکار هایی برای حل این مسائل پرداخت و گفت: با توجه به اینکه بزرگترین مسئله شهرستان طبس در حال حاضر خشکسالی است یکی از راه های برون رفت از این مشکل توجه به صنایع و معادن و رسیدن به جایگاه فرآوری محصولات معدنی است.

وی افزود: به لحاظ شرایط خاص شهرستان و مرکزیت آن،چه از نظر جغرافیایی و جه از نظر معدنی، طبس و شهرستان های اطرافش باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد .

فرماندار شهرستان طبس خواستار بازگشت زیر ساختهای معدنی و شرکت زغال سنگ به دولت شد و همچنین پیشنهاد راه اندازی پژوهشکده و دانشکده معدنی در طبس را مطرح کرد و گفت: رایزنی ها با برخی دانشگاه های معتبر کشور از جمله فردوسی مشهد انجام شده و آمادگی برای اعطای مجوز وجود دارد و از وزیر صنعت خواست تا به این مسئله توجه ویژه داشته باشد.

طلایی مقدم افزود : دغدغه دیگری که برای سرمایه گذاران وجود دارد تأمین خوراک و مواد اولیه برای واحدهای فرآوری مواد معدنی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.