سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک بیش از 108 میلیارد ریالی خیران به ایتام آذربایجان شرقی

خیران آذربایجان شرقی در 9 ماهه امسال ۱۰۸ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال به ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند این استان کمک کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام این خبر گفت: این کمکها در قالب طرح محسنینو اکرام ایتام صورت گرفته و در آن 8 هزار و ۱۴۷نیکوکار از 4 هزار و ۸۳۲ فرزند خانواده های نیازمند و همچنین ۲۹ هزار خیر از 4 هزار و ۶۰۵ یتیم حمایت کرده اند .
دشتی گفت : طرح محسنین شامل حمایت مستمر از فرزندان غیر یتیم دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکار افتاده و یا زندانی است که حامیان با انتخاب خانواده مورد نظر همراه با اهدای حدود ۷۳۵ هزار ریال ماهانه نیازهای آنها را تامین نمایند.
وی افزود : فرزندان مشمول طرح محسنین، دارای شناسنامه با اولویت های نیازهای خانواده هستند که به محض مراجعه حامی نوع نیاز فرزند و خانواده در اختیار حامی قرار داده می شود و پس از آن کمک های حامی با اطلاع و ارائه بیلان ماهیانه و سالیانه به فرد خیر، صرف اموری مانند خرید مسکن، تامین جهیزیه، درمان و تحصیل می شود. مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد : طرح اکرام ایتام هم شامل کمک به ایتام نیازمند و محروم تحت حمایت است که هر یتیم به طور متوسط دو میلیون و ۱۷۷ هزار ریال مساعدت از حامیان دریافت می کند.

هم اکنون 70 هزار خانوار آذربایجان شرقی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی قرار دارند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.