سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بابایی‌صالح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

9 دی روز همبستگی و اتحاد ملی است/مسئولین باید از این روز درس ولایت‌پذیری بگیرند

عضو فراکسیون امید گفت: 9 دی روز همبستگی و اتحاد تمامی اقشار مختلف جامعه است.

 روح‌الله بابایی صالح عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره فرارسیدن سالروز 9 دی و مهم ترین علل شکل گیری این حماسه، گفت: راهپیمایی و جریان نهم دیماه سال 88 نشان دهنده اطاعت مردم از رهبر معظم انقلاب بود.

وی افزود: مردم بعد از اتفاقات آن دوران و 8 ماه آشوب سرانجام در روز 9 دی به ندای رهبری و ولایت لبیک گفتند و به خیابان‌ها آمدند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی با اشاره به نامگذاری 9 دی به پیوند عاشورایی امام و ملت از سوی رهبری تصریح کرد: در جریان اتفاقات سال 88 شاهد هتک حرمت‌های متعددی از سوی جریان فتنه بودیم که می توان به حرمت‌شکنی‌های روز عاشورا اشاره کرد، با توجه به این موضوع رهبری حضور مردم در 9 دی را پیوند بین امام و ملت نامیدند.

بابایی صالح مهمترین پیام 9 دی را حضور پرشور مردم در این روز دانست و خاطرنشان کرد: مردم جمهوری اسلامی، مردم روزهای سخت هستند و در هر لحظه برای جان‌فشانی در راه نظام جمهوری اسلامی آماده هستند.

عضو فراکسیون امید در رابطه با پیام 9 دی گفت: پیام راهپیمایی 9 دی همبستگی و اتحاد تمامی اقشار مختلف جامعه است و تمامی مسئولین و احزاب باید از این روز درس ولایت‌پذیری و اتحاد بگیرند و مطیع امر رهبری باشند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.