سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ دسته یک فوتبال؛

از جدایی بازیکنان راه آهن تا اولین خرید پیکان

تیم دسته اولی بادران بازیکن سابق استقلال را برای 17 بازی به خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران، میلاد سلیمان فلاح که سابقه حضور در تیم استقلال را داشت یکی ،دو سالی است که در تیم های لیگ یکی بازی می کند و این بازیکن امروز رسما به مدت نیم فصل با تیم بادران قرار داد بست.

بادران در حال حاضر با کسب 24 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ دسته یک قرار دارد.

فسخ یکطرفه زنیدپور با راه آهن
میلاد زنید پور بازیکن سابق پیکان ،استیل آذین و نفت مسجد سلیمان امروز به صورت یکطرفه قرار داد خود را با باشگاه راه آهن فسخ کرد.

این بازیکن با استفاده از بند قراردادش مبنی بر پرداخت نشدن مطالباتش تصمیم گرفت امروز قرارداد خود را فسخ کند تا به تیم دیگری منتقل شود. البته به جز این بازیکن چند راه آهنی دیگر هم باشگاه را تهدید کرده اند که قراردادشان را فسخ خواهند کرد.

میرزایی به مس رفت
کیانوش میرزایی مهاجم و هافبک نفوذی تیم فوتبال راه آهن تهران که نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول را در این تیم سپری کرده بود با آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی به تیم مس کرمان پیوست.این بازیکن هم مانند سایرین از وضعیت تیمش ناراضی بود و به همین خاطر به تیم مس پیوست.

جانشین پاشازاده انتخاب شد
فرشید استحقاری سرمربی سابق تیم دسته دومی بعثت کرمانشاه که سابقه دستیاری میثاقیان در بادران تهران را نیز در کارنامه دارد به عنوان سکاندار راه آهن معرفی شد.این مربی امروز تمرینات خود را با راه آهن شروع کرد.

بازیکن لیگ یکی به پیکان رسید
مهران موسوی درحالی که از تیم های متعددی از لیگ برتر پیشنهاد داشت، سرانجام  تصمیم گرفت شاگرد مجید جلالی در پیکان شود و نیم فصل دوم را در این تیم سپری کند. مدت قرارداد موسوی یک فصل و نیم می باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.