سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پرداخت 932 میلیارد تومان تسهیلات به صنعت و کشاورزی

استاندار خراسان رضوی گفت :از ابتدای سال تا کنون 932 میلیارد تومان تسهیلات به بخش های صنعت و کشاورزی این استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی رضا رشیدیان امروز در جلسه ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه این تسهیلات به بیش از هزار و 500 واحد در استان پرداخت شده؛ افزود: تاکنون  دو هزار و 690 واحد متقاضی تسهیلات، در سامانه ی رونق تولید ثبت نام کرده اند.
او افزود : 983 واحد مربوط به صنعت و هزار و 707 واحد مربوط به حوزه ی کشاورزی بوده است که از این تعداد، هزار و 652 واحد شامل 796 واحد صنعتی و 856 واحد کشاورزی، به بانک های عامل معرفی شده اند.
رشیدیان با بیان این که 514 میلیارد ریال تسهیلات در بانک های عامل برای متقاضیان واجد شرایط مصوبه داریم؛ خاطر نشان کرد: تاکنون 365 میلیارد تومان به 444 واحد شامل 220 واحد صنعتی به مبلغ 305 میلیارد تومان و 224 واحد کشاورزی به مبلغ 60 میلیارد تومان پرداخت شده است.
وی با بیان این که برای ثبت نام متقاضیان جدید محدودیت ثبت نام داریم؛ تاکید کرد: باید در مهلت باقیمانده تا پایان سال نسبت به جذب سهمیه ی 763 میلیارد تومانی استان، اقدام شود.
استاندار خراسان رضوی به مصوبه ی ستاد اقتصاد مقاوتی استان با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور مبنی بر پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای واجد شرایط بالای 100 نفر نیز اشاره کرد و خواستار برنامه ریزی برای جذب سهمیه ی مذکور شد.  
رشیدیان خاطر نشان کرد: با اجرای سیاست های اصولی اقتصادی از سوی دولت یازدهم و همراهی تمامی بانک ها و بخش خصوصی؛ به اعتراف مقامات بانک جهانی، رشد اقتصادی کشور در سال 2016 میلادی، 6.6 درصد بوده است.
انتهای پیام// ا ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.