سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه خرید بلیط قطار نخجوان – تهران چقدر تمام می‌شود ؟

مدیر کل راه آهن آذربایجان شرقی گفت: هزینه خرید بلیط قطار نخجوان – مشهد 40 فرانک سوئیس معادل 158 هزار تومان خواهد بود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن موسوی مدیر کل راه آهن آذربایجان شرقی در خصوص  افتتاح خط ریلی نخجوان – مشهد گفت : قطار مستقیم نخجوان – مشهد روز پنج شنبه 9 دی ماه از ساعت 10:30 دقيقه صبح به صورت رسمی افتتاح خواهد شد و این قطار در روز جمعه 10 دی ماه ساعت 17 به مشهد مقدس رسيده و  روز دوشنبه 13 دی از ایران خارج خواهد شد.

وی در خصوص هزینه خرید بلیط مسیر ریلی نخجوان مشهد گفت : هزینه خرید بلیط قطار نخجوان – مشهد 40 فرانک سوئیس معادل 158 هزار تومان خواهد بود.

موسوی اظهار داشت :  فروش بلیط مسیر نخجوان – مشهد به صورت اینترنتی خواهد بود  اما فروش بلیط به صورت دستی در ایستگاه هایی که در این مسیر ریلی قرار دارند نیز میسر می‌باشد.

همچنين لازم به ذکر است که ایستگاه های جلفا – تبریز – زنجان – تهران – شاهرود و مشهد در مسیر این خط ریلی قرار دارند و هم‌وطنان می توانند در این ایستگاه ها برای تهیه بلیط اقدام نمایند.

وی در خصوص زمان آغاز بلیط فروشی افتاحیه این مسیر ریلی گفت : بلیط فروشی از امروز در کشور آذربایجان آغاز شده و در صورتی که بلیط ها در یک روز مانده به آغاز حرکت قطار فروخته نشوند سامانه فروش اینترنتی برای هم میهنان فعال خواهد شد .

مدیر کل راه آهن استان آذربایجان شرقی ادامه داد : این  قطار در هفته یک بار رفت و برگشت خواهد داشت که هر هفته  سه شنبه ها وارد ایران  شده  و جمعه ها خارج می شود ولی اگر استقبال از فروش بلیط این مسیر بالا باشد از یک زوج حرکت به دو زوج افزایش خواهد یافت .


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.