سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

بزرگداشت9دی متعلق به یک جناح سیاسی خاص نیست

معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان از مشارکت فراگیر خانواده بزرگ دستگاه قضائی در مراسم بزرگداشت حماسه ماندگار 9 دی (روز بصیرت) در استان کرمان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام عباس اسدی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 9دیدادگستری استان که با حضور رییس کل دادگستری در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار شد،گفت: این حضور همراه با شور وشعور به صورت گسترده خواهد بود که لازم است به صورت دقیق و به موقع اطلاع رسانی گردد.

این مقام قضائی بیان کرد:بزرگداشت9دی متعلق به یک جناح سیاسی خاص نیست و همه ی مردم ایران از تمامی جناح های انقلابی با حضور در این صحنه باشکوه بیعت خود را با شهدای کربلا و سرور آزادگان حضرت امام حسین (ع)،امام زمان (عج)ونائب بزرگوارشان رهبر معظم انقلاب تجدید کردند.

اسدی ادامه داد:پاسداشتاین روز ادامه همان دستاورد عظیم در تجدید بیعت امت با ولایت خواهد بود.

وی با بیان اینکه اوج بصیرت،ولایت مداری و هوشیاری ملت ایران در حماسه 9دی رقم خورد،تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در حماسه9 دی كه در طول سه دهه تاریخ انقلاب بی نظیر بود، بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی ملت مسلمان ایران را به خوبی نشان داد و برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ باقی خواهد ماند.

این مقام قضائی به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد وافزود: غربی ها با برآوردهای غلط دشمنان و خائنان ملت ایران چون منافقین، به اذعان خودشان چالشی ترین بحران را برای ایران اسلامی طراحی و عملیاتی كردند؛ اما با مشت محكم مردم مواجه شده و به پیوند نظام اسلامی با مردم و اقتدار حاصل از آن پی بردند.

مصطفی شمس،معاون مالی وپشتیبانی دادگستری کل استان کرمان اظهار داشت:در فتنه 88هدف دشمنان نابودی و ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دادگستری کرمان با اشاره به سخن امام راحل(ره)مبنی براینکهحفظ و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ازاوجب واجبات، گفت:حماسه ماندگار 9 دی روز حمایت از ولایت ونظام بود.
یدالله عباس زاده ، مستشار دادگاه تجدید نظر و رئیس کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان بر حضور حداکثری حقوق دانان بسیجی در مراسم گرامیداشت 9 دی تاکید کرد وافزود:دادگستری استان کرمان همواره در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشته است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.