سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

جشنواره اصفهان، ایمن بمان توسط پلیس اصفهان برگزار می‌شود

معاون فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برگزای نخستین جشنواره علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری " اصفهان، ایمن بمان" با هدف جلب مشارکت عمومی در پیشگیری از جرایم و آسیب‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: این معاونت در نظر دارد تا به منظور جلب مشارکت عمومی در آموزش همگانی و آگاه‌سازی جامعه و ارائه هشدارهای انتظامی درباره پیشگیری از جرایم و آسیب‌ها و تهدیدات جنگ نرم نخستین جشنواره استانی علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری با عنوان"اصفهان، ایمن بمان" را در بهمن ماه امسال برگزار کند.

وی افزود: تخلفات راهنمایی و رانندگی، تهدیدات فضای مجازی، انواع سرقت‌ها، استعمال دخانیات و سوء مصرف مواد مخدر، جرایم مالی( قاچاق کالا و کلاهبرداری)، ناامنی اخلاقی شامل مدگرایی غربی و مزاحمت‌های خیابانی، مصرف مشروبات الکلی، اختلافات خانوادگی و نزاع و درگیری، محورهای اصلی این جشنواره هستند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار هنری، آموزشی، فرهنگی و علمی خود را در قالب انیمیشن، فیلم کوتاه، نماهنگ، کتابچه و مقاله علمی آموزشی، مجموعه داستان‌های کوتاه، سیر نمایشگاهی کاریکاتور، سیر نمایشگاهی نقاشی، سیر نمایشگاهی تصاویر مستند، طراحی بروشور، پوستر و تراکت به دبیرخانه جشنواره واقع در میدان امام (ره)، اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفن 2183002 تماس حاصل کنند.

سرهنگ کریمی مهلت ارسال آثار را یکم بهمن ماه سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: تاریخ داوری آثار نیز 16 بهمن بوده و انشاءالله همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور مسئولان استانی از برترین‌های این جشنواره با اهدای جوایز نفیسی ازسوی نیروی انتظامی تقدیر به عمل خواهد آمد.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.