سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

صداوسیمای چهارمحال و بختیاری برترین مرکز استانی شد

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری عنوان برترین نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیما را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیما، عنوان و تندیس برترین مرکز را از آن خود کرد.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: این مرکز بر اساس رأی هیئت داوران، در مجموع 6 نشان هدهد این جشنواره را به دست آورد.

وی افزود: در جمع‌بندی نتایج عملکرد سال‌های 93 و 94 در حوزه‌های مختلف و عمل به تعهدات تولید و ویژگی‌های بومی منطقه‌ای در آثار تولیدی، تندیس برترین مرکز به مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری اعطا شد.

عظیمی اضافه کرد: در بخش پژوهش، این مرکز بر اساس ارزیابی عملکرد سال‌های 93 و 94 و برتری تعداد آثار ارسالی به جشنواره نوزدهم، پژوهش‌های راه یافته به مرحله نهایی و پژوهش‌های منجر به تولید، نشان هدهد کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین لطیف رئیسی از چهارمحال و بختیاری به خاطر پژوهش منجر به تولید با عنوان «روستاهای هدف گردشگری» نشان هدهد و حمید محمدی با پژوهش «پیامدها و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی در استان» مقام سوم و جایزه بخش راهبردی را به دست آورند.

عظیمی گفت: در بخش خبر جشنواره، مجموعه خبری رادیوی چهارمحال و بختیاری به سردبیری صدیقه یوسفی وردنجانی توسط هیئت داوران به عنوان برگزیده معرفی شد.

وی افزود: همچنین گزارش خبری «بازگشایی گذرگاه‌های برفی» از مهدی نادریان برتر شد و مستند «آوای دستان» از سمیه نجفیان از مرکز چهارمحال و بختیاری به مقام‌ نخست و نشان هدهد دست یافت.

عظیمی یادآور شد: معاونت خبر این مرکز در ارزیابی های 2 سالانه و انجام تعهدات و سفارش های حوزه ستادی و همچنین در 4 حوزه گزارش‌های خبری شایسته تقدیر شد.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری درخصوص آثار برتر مرکز در بخش سیمای این جشنواره گفت: جهانبخش زمانی عنوان بهترین تهیه‌کنندگی و نشان هدهد را برای برنامه ترکیبی «چو خط» (بهترین مسابقه) را دریافت کرد و بیژن علی بابایی حائز عنوان بهترین تهیه کننده ویژه انتخابات برای برنامه تلویزیونی «بر بام افتخار» و علی کریم‌زاده حائز عنوان بهترین تدوین برای برنامه «سفر به شهرستان‌ها» شد.

وی با بیان اینکه گزارشگر و مجری خانم برنامه تلویزیونی «شب‌های بام ایران» و تیتراژ برنامه «چو خط» هم شایسته تقدیر شدند، خاطرنشان کرد: همچنین معاونت سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری به خاطر تهیه و تولید برنامه‌های ترکیبی شایسته تقدیر گردید.

عظیمی در مورد توفیقات بخش برنامه های رادیویی جشنواره هم گفت: زهرا اردستانی از چهارمحال و بختیاری نشان هدهد را برای تهیه‌کنندگی برنامه رادیویی «گنجینه فرهنگ» دریافت کرد.

وی ادامه داد: در بخش برنامه‌های ترکیبی ساده رادیویی نیز زهرا اردستانی و داریوش یوسف‌زاده به عنوان نویسنده و گزارشگر برنامه «گنجینه فرهنگ»، کبری حیدری به عنوان برترین نویسنده در برنامه عصرگاهی «موج زنده‌رود»، رضا حیدری برای صدابرداری نمایش «شولیز»، بهاره غریبی برای بازیگری نمایش «شولیز» و فاطمه رفیعی افکتور نمایش رادیویی «پری صنم» شایسته تقدیر شدند.

عظیمی خاطرنشان کرد: در بخش موسیقی هم قطعه با کلام «قصه عاشقان» به خوانندگی و آهنگسازی رضا صالحی از چهارمحال و بختیاری برگزیده گردید.

نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیمای استان ها با شعار «رسانه ملی، شبکه های استانی، محور رشد و توسعه پایدار» از 30 آذر تا 2 دی ماه 95 به میزبانی استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

در مراسم پایانی این جشنواره، رئیس و مدیران رسانه ملی، جمعی از مسئولان کشوری و استانی، هنرمندان تلویزیون و سینما حضور داشتند.

در این جشنواره یک هزار و ۵۰۰ اثر در مدت ۴۵ روز توسط ۶۰ نفر از استادان، صاحب نظران و کارشناسان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.