سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی فروشگاه کفش در باغ سپهسالار/حریق بدون خسارت جانی مهار شد

آتش سوزی یک فروشگاه 20 مترمربعی مملو از انواع کفش بدون خسارت جانی مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که شهروندان متوجه بروز آتش سوزی در یک فروشگاه کفش شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که آتش نشانان ایستگاه 115 ، 2 و 1 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، بی درنگ ساعت 6:00 صبح امروز خود را به خیابان جمهوری اسلامی، خیابان صف(باغ سپهسالار) رساندند.

رحمان شکری افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: یک فروشگاه 20 مترمربعی مملو از انواع کفش دچار آتش سوزی شده و با توجه به بسته بودن درب فروشگاه، دود بسیار غلیظی از لا به لای کرکره های آن خارج می شد.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی بلافاصله با قطع جریان برق و گاز محل حادثه را ایمن سازی کردند و پس از بازکردن کرکره ها و درب فروشگاه، با استفاده از تجهیزات کامل و لوله های آبدهی مشغول مهار شعله های آتش شدند.

این افسر آماده اضافه کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان و در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به فروشگاه های مجاور جلوگیری به عمل آوردند.

شکری با اعلام اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران در دست بررسی است، اضافه کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی و لکه گیری، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند و مأموریت خود را به پایان رساندند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.