سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تکمیل طرح جاده گرمسار از مهمترین اولویت های شهرستان است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: تکمیل طرح های جاده گرمسار و کنار گذر از مهم ترین اولویت های این شهرستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،آیت الله سید محمد موسوی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: دو طرح جاده گرمسار و کنار گذر به علت اینکه طرح ملی است و به عنوان مهم ترین محور مواصلاتی برای ارتباط جنوب به شمال کشور است باید در اولویت طرح های استان اصفهان قرار داشته باشد.
وی افزود: باید هماهنگی بیشتر بین ادارات کل منابع طبیعی و راه و شهرسازی استان صورت بگیرد و با تعامل بیشتر شاهد ادامه تکمیل این دو طرح باشیم.
وی با انتقاد از کشاندن مسائل شهرستان آران و بیدگل به استان گفت: مسائلی از جمله تخریب آثار تاریخی در حوزه میراث فرهنگی و مشکلات پزشکی نباید به استان کشیده شود چون با تعامل و همفکری قابل حل است.
موسوی بیان کرد: استان اصفهان با تقدیم بیش از 23 هزار شهید در رتبه اول ایثارگری در کشور قرار دارد و شهرستان آران و بیدگل در رتبه ایثارگری مقام بالایی دارد.
وی با اشاره به ثبت روز 4 دی به عنوان روز ایثارگری در آران و بیدگل افزود: در این روز این شهرستان 150 شهید را در کربلای 4 و5 تقدیم اسلام کرده است.
وی خاطرنشان کرد: کارگزاران و مسئولان در جمهوری اسلامی باید خادم مردم باشند و با خدمتگزاری خالصانه بتوانند قدمی در جهت اعتلای اسلام و کشور بردارند.
شهرستان آران و بیدگل با 100 هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.