سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان؛

برای رسیدن به صدر جدول تلاش می کنیم

مدائم زاده گفت : با جذب بازیکنان جدید و تمرینات آمادگی جسمانی تیم را قوی تر کردیم و برای رسیدن به رده های بالای جدول در پایان فصل تلاش می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: باوجود اینکه تیم ما برای حضور در مسابقات بدون تمرینات و آمادگی جسمانی لازم فقط در 10 روز بسته شد، جایگاه خوبی در جدول رده بندی به دست آوردیم . به طور حتم اگر در هفته های آخر نیم فصل نخست برخی از بازیکنانمان مصدوم نبودند جایگاه بهتری در جدول رده بندی کسب می کردیم. 

 وی ادامه داد : نداشتن آمادگی جسمانی خوب بازیکنان، بزرگترین نقطه ضعف و مهم ترین دلیل از دست دادن نتایج و دریافت گل در دقایق پایانی بازی ها برای تیم ما بود. برنامه ريزي تمرينات بدنسازي و اضافه كردن بازيكنان جديد  را براي تقويت تيم در نيم فصل دوم در الويت قرار داديم.
 
سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل گفت :  با پایان نیم فصل نخست برخی بازیکنانمان از دیگر تیم ها پیشنهاد همکاری دارند همچنین جذب بازیکن جدید برای تقویت تیم را در برنامه داریم. البته باشگاه امیدوار است با حفظ ترکیب تیم و تقویت آن بتواند یک ترکیب خوب را برای نیم فصل دوم به میدان بفرستد.

وی در خصوص جذب بازیکنان جدید برای تیمش عنوان کرد: بیشتر بازیکنان ما با میانگین سنی بین 16-20 سال بومی اصفهان هستند. بنده معتقدم جوانگرایی به فوتبال ایران کمک می کند زیرا بازیکنان جوان از انگیزه و کمیت و کیفیت بالاتری برخوردارند.

مژگان مدائم زاده در خصوص اعتراض برخی تیم ها به نحوه قضاوت داوران در نیم فصل اول اضافه کرد : داور هم مثل ما انسان است و امکان دارد اشتباه کند که امیدوارم در نیم فصل دوم تعداد و تاثیر این اشتباهات کم تر شود. البته وقتی مربی در کنار زمین با اعتراض به نحوه قضاوت داور به وی استرس وارد کند او تمرکزش را از دست می دهد و یک اشتباه چندین سوت اشتباه دیگر را در پی خواهد داشت. تجربه نشان داده  هیچ داوری در زمین مسابقه سوتی که زده را لغو نمی کند پس بهتر است اگر اعتراضی داریم بعد از بازی  به ناظر مسابقه یا مراجع ذی صلاح انتقال بدهیم. 

وی در پایان نسبت به  مشکلات فیلم برداری برخی تیم ها از بازیهایشان خاطر نشان کرد : ما از تمام بازی های خود  فیلم داریم و هر تیم را هم که میزبان بودیم اجازه فیلم برداری به میهمان دادیم در این خصوص تا به حال برای ما مشکلی پیش نیامده است. 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.