سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پلمب یک مرکز لیزر تراپی متخلف در اصفهان

یک مرکز زیبایی لیزر تراپی متخلف در کلانشهر اصفهان بدلیل حضور نداشتن پزشک و مداخله غیر مجاز در امر درمان توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،مسول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: این مرکز لیزر تراپی غیر مجاز بر اساس دستور مقام قضایی و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی اصفهان پلمب شد.
کیانوش جهان پور افزود: این مرکز بر اساس گزارش های رسیده به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی و پس از بررسی های انجام شده، مشخص شد که فعالیت آن بدون حضور پزشک متخصص یا دوره دیده انجام می شود.
وی با تاکید بر اینکه انجام هرگونه اعمال زیبایی از طریق لیزر تراپی باید در اماکن مجوز دار از جمله مطب یا کلینیک صورت گیرد، اظهار کرد: مسئول فنی این مراکز نیز باید یک پزشک متخصص مرتبط یا دوره دیده و دارای گواهینامه معتبر آموزشی باشد.
جهان پور با اشاره به افزایش مراکز زیبایی و لیزر تراپی متخلف و بدون مجوزهای لازم، گفت: در استان اصفهان، نظارت زیادی در این زمینه می شود و چند مورد برخورد و پلمب در شهرهای شاهین شهر و اصفهان داشته ایم.
وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده فعالیت این قبیل مراکز متخلف و بدون مجوز، آن را به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گزارش دهند.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.