سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در پناهگاه حیات وحش عباس آباد

چهار متخلف شکار وصید قبل از اقدام به شکار در پناهگاه حیات وحش عباس آباد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست اصفهان ، در پی کسب اطلاعات مبنی بر ورود احتمالی یک گروه از متخلفان شکار و صید غیر بومی به پناهگاه حیات وحش عباس آباد ، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نایین به کنترل نامحسوس مبادی ورود به منطقه پرداختند.
با توجه به تعداد جاده های ورودی و تاریک شدن هوا محیط بانان با همکاری موثر ماموران انتظامی بررسی و پایش ها بی وقفه را ادامه داده تا اینکه در شب به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند که سعی داشت در پوشش مسافر عبوری به طور مخفیانه وارد پناهگاه حیات وحش عباس آباد شود.
پس از دستور ایست و توقف چهار سرنشین آن که غیر بومی استان بوده با تناقض گویی ادعا کرده که درحال بازگشت از زیارت و مشهد بوده و وارد جاده فرعی شده تا به یکی از روستاهای گردشگری بروند.
پس از بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح گلوله زنی برنو کوتاه،16 تیر فشنگ ،کوله پشتی ، چاقو، اره و دوربین دو چشمی کشف و ضبط شد.
پس از بررسی های تکمیلی مشخص شد دو نفر از آنها حدود سه سال قبل سابقه دستگیری در همان محل به جرم شکار غیر مجاز یک راس کل وحشی توسط محیط بانان را دارند.
پس از تشکیل و تکمیل پرونده متخلفان شکار وصید به اتهام شروع به شکار جهت رسیدگی و برخورد قانونی به دادگستری شهرستان نایین معرفی شدند.
شهرستان نایین در140 کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.