سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از عبدالمجید نجفی نویسنده برجسته کتاب کودک در تبریز

همزمان با برگزاری جشنواره کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در تبریز از نویسنده برجسته تبریزی در حوزه کتاب کودک تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و انجمن نویسندگان کتاب کودکان و نوجوانان ایران امروز در مراسمی از عبدالمجید نجفی تقدیر کردند.
یوسف زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت : عبدالمجید نجفی یکی از گنجینه های ادبیات کودک و نوجوان و از مفاخر ادبی استان و ایران است که به زیبایی فرهنگ اصیل مردم تبریز و ارزشهای سنتی و تاریخی ما را در داستانهایی جذاب برای مخاطبان کودک و نوجوان نقل می کند.
وی افزود : فعالیتهای موثر  وی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در اذهان مردم ماندگار است اما باید بدانیم که در طول سالهای اخیر از چنین نویسندگانی در استان نداشته ایم و شایسته است در این زمینه همت شود.
عبدالمجید نجفی متولد 1339 در تبریز دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی و مدرس ادبیات داستانی و مسائل تئوریک ادبیات است.
این نویسنده تا کنون بیش از 40 اثر شاخص داستانی در حوزه کتاب کودک و نوجوان نگارش کرده و آثار وی تاکنون 4 بار در جشنواره های مختلف به عنوان کتاب سال انتخاب شده است.
مهمترین اثر وی با عنوان دختری به نام پریا در سال 82 به عنوان کتاب برتر سال کودکان و نوجوانان ایران برگزیده شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.