سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

تجلیل ازبانوان یزدی مدال آور در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا

بانوان یزدی مدال آور در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، آزاده دهقان مسئول توسعه ورزش بانوان و منصور دشتی رئیس هیات تیراندزای استان یزد و جمعی از مسئولین هیات تیراندازی با حضور  در منزل زهره صادقی و منیژه زارع دو بانوی یزدی که در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال شده بودند، ضمن دیدار با این دو ورزشکار یزدی و خانواده آنها، با اهدا لوح سپاس از  تلاش ها و افتخارآفرینی این دو تیرانداز یزدی تجلیل به عمل آمد.

طالبی در حاشیه این مراسم گفت: موفقیت و افتخارآفرینی قهرمانان ورزشی استان در عرصه کشوری و بین المللی سبب افتخار همه ما در مجموعه استان است و مسئولان استانی در حد توان و شرایط موجود تلاش خود را برای موفقیت ورزش استان و حمایت از این قهرمانان به کار می‌بندند.

وی افزود: ضمن تبریک به جهت کسب این موفقیت ارزنده به شما قهرمانان مدال آور و خانواده محترمتان و  تقدیر از زحمات مربیان و زحمتکشان این عرصه امیدوارم همچنان با پشتکار و اراده‌ای وصف ناپذیر، بیش از پیش شاهد دستیابی به جایگاه های بالاتر در این عرصه باشیم.

 زهره صادقی در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان نایب قهرمانی انفرادی و سومی تیمی و منیژه زارع دیگر بانوی یزدی به مدال برنز تیمی در اسلحه تپانچه بادی دست یافته بودند.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.