سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

عملکرد صحیح مدیران باعث تقویت وحدت

توجه شهرداری تربت جام به مناطق محروم و اجرای اقتصاد مقاومتی شایسته قدردانی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امام جمعه تربت جام گفت: روحانیون و مولویان تنها عاملان ایجاد وحدت نیستند بلکه عملکرد صحیح مسئولان در حوزه های مختلف مدیریتی باعث ایجاد وفاق شده و وحدت این منطقه رامدیون تلاش همگان می دانیم و توجه شهرداری به مناطق محروم و اجرای اقتصاد مقاومتی شایسته قدردانی است.
حجت الاسلام جواد طاهری پس از بازدید از مجموعه فعالیت های شهرداری این شهر بیان داشت: نگاه و توجه ویژه شهرداری به مناطق محروم و حاشیه شهر باعث شده توسعه به صورت متوازن اجرا شود.

او افزود: شهرداری به عنوان یک مجموعه اجرایی و خدماتی توانسته همزمان با توسعه خدمات در مناطق محروم شهر در عملیاتی کردن شعار سال موفق عمل کرده است.

حجت السلام طاهری عنوان کرد: تقویت شهردای به عنوان یک نهاد خدمات شهری باعث تقویت سایر ارکان دولت می شود که بتواند اعتراضات مردمی را کاهش و رضایت مندی شهروندان را افزایش دهد.

امام جمعه تربت جام تصریح کرد: با توجه به کمبود منابع مالی شهرداری در حوزه آسفالت و سنگ فرش معابر خدمات در خور شان مردم ولایت مدار انجام داده است که این امر باعث سرفرازی ائمه جمعه و مسئولان شده است.

او خاطر نشان کرد: شهرداری با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی نیز باعث اشتغال و جلوگیری از خروج منابع مالی شده است که این اقدام و عمل آرامش نسبی در شهر حاکم کرده است.

امام جمعه تربت جام با تشکر از کارگران و پرسنل شهرداری بیان داشت: با توجه به وسعت این شهرستان و نیاز مبرم به ارائه خدمات رفاهی بیشتر به شهروندان نیاز است مسئولان استانی توجه ویژه ای نسبت به تخصیص بودجه داشته باشند.// س ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.