سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان ؛

اعزام اکیپ های راهداری به راهدار خانه های زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از اعزام 50 اکیپ راهدار به راهدار خانه های استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛دست نشان افزود : 50 اکیپ راهداری با 495 نیرو و 277دستگاه ماشین آلات به 28 راهدار خانه استان زنجان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه استان زنجان دارای 37 دستگاه پایش جاده ای، 20 دوربین ثبت تخلفات و 58 دستگاه تردد شمار است، تاکید کرد: نصب همه این سیستم ها در جاده ها به منظور ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر و در کمترین زمان ممکن به حادثه دیدگان از تصادف های جاده ای است.

دست نشان بیان کرد:همه مسائل رفاهی در 28 راهدارخانه برای استقرار مسافران و در راه ماندگان در شرایط اضطراری فراهم شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد:حمل و نقل جاده ای سهم 90 درصدی در جابجایی کالا و مسافر داد که می تواند در توسعه بهره وری استان زنجان تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

دست نشان اظهار داشت :ارتقای ایمنی راه ها جزو برنامه های اصلی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده است که تحقق آن نیازمند عزم ملی است.

وی از کاهش 8.5 درصدی تلفات و تصادف های رانندگی در جاده های این استان خبرداد و گفت: طی هشت ماهه گذشته امسال 171 مورد تصادف منجر به فوت در مسیرهای ارتباطی استان رخ داده که بیشترین آن در آزاد راه زنجان – قزوین و راه های روستایی بوده است.

دست نشان، بیشترین علت تصادف در آزاد راه زنجان – قزوین را مربوط به واژگونی و خودروهای وانت عنوان کرد .

انتهای پیام/ش

برچسب ها: راهدار ، اکیپ ، زمستان ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.