سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

احداث 56 کلاس درس درقالب بنیاد برکت در اصفهان

56 کلاس درس امسال در قالب 9مدرسه درقالب بنیاد برکت متعلق به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اصفهان احداث شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان افزود: این مدارس در شهرستان های اصفهان، برخوار، فلاورجان، خور و بیابانک، شاهین شهر ، میمه و خمینی شهر و با صرف بیش از 67 میلیارد ریال ساخته شده است.
محمدحسین سجاد  افزود: در استان اصفهان 21 مدرسه برکت وجود دارد که هشت مدرسه درگذشته تحویل و 9 مدرسه افتتاح شده است و چهارمدرسه نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
وی یادآوری کرد: با توجه به اختصاص نیافتن اعتبارات دولتی به اداره کل نوسازی مدارس امسال 61 طرح آموزشی و مدرسه با کمک خیران در استان اصفهان احداث شده است.
سجاد افزود: برای ساخت این مدارس بیش از 600 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: درشهرستان بُرخوار در منطقه شاپورآباد یک مدر سه با 6 کلاس درس با 560 مترمربع زیربنا به بهره برداری رسید.
وی همچنین به بهره برداری از سه واحد آموزشی در شاهین شهر که هر یک دارای6 کلاس درس است، اشاره کرد و گفت: در روستای کروچ فلاورجان نیز مدرسه ای با 6 کلاس درس به بهره برداری رسید.
وی بهره برداری از مدرسه ای در روستای فرخی خور و بیابانک با 6 کلاس، مدرسه ای در آران و بیدگل منطقه ابوزیدآباد با هشت کلاس، مدرسه ای در پیربکران منطقه سهر و فیروزان با 6 کلاس و مدرسه ای در خمینی شهر با 6 کلاس را از جمله طرح های افتتاح شده بنیاد برکت در اصفهان عنوان کرد.
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از سال 87 طبق فرمان رهبر معظم انقلاب، مدرسه سازی در مناطق محروم را آغاز کرد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.