سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت بحران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت بحران نام برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا محمودیان گفت:آموزش 53 هزار و 223 نفر ساعت معادل 8330 نفر مطالعات حریم رودخانه‌های پرخطر استان، آموزش استادکاران صنعت ساختمان، مقام سازی 150 دهنه پل و ... از جمله این اقدامات است.


محمودیان همچنین از تهیه سند "سندای" استان به منظور کاهش بلایای طبیعی نیز یاد کرد که به وزارت کشور و سازمان ملل ارسال شده و حوادث و سوانح را برای 15 سال آینده پیش‌بینی می‌کند که امید است به زودی برای استان ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: همچنین مقاوم سازی منازل روستایی، ارزیابی خطر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، احداث سایت اسکان اضطراری برای روستاهای بالای 200 خانور و ... از برنامه‌های در دست اجرا است.

وی  اشاره‌ای هم به هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی داشت که به مناسبت پنجم دی ماه و سالروز زمینه لرزه بم نامگذاری شده و برنامه‌های آموزش و اطلاع رسانی در این خصوص در استان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به  آنفلوآنزای پرندگان در کرمانشاه نیز اظهار کرد: کانون‌هایی از بیماری شناسایی و با همکاری دامپزشکی و تخصیص اعتبار، طیور آلوده این کانون‌ها معدوم شد و امیدواریم بیماری تا هفته‌های آینده کاملا کنترل شود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.