سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تبیین «مهارتهای تحکیم خانواده» در کارگاه های مشاوره حرم رضوی

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی، از برگزاری 5 جلسه مشاوره گروهی با محوریت سبک زندگی اسلامی در هفته جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی لسانی گفت: این کارگاه ها از روز یک شنبه تا پنج شنبه با حضور کارشناسان مجرب از سوی واحد مشاوره با رویکرد دینی حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه محل برگزاری این کلاس‌ها در سر در غربی صحن جامع رضوی است،افزود: « مهارتهاي پیش از ازدواج»، « مهارت های تحیکم خانواده در سیره رضوی»، «مهارتهاي زندگی اسلامی»، « آئین همسرداری » از موضوعات این برنامه هاست.

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: این جلسات در دو نوبت صبح از ساعت 10 و بعد از ظهر از ساعت 17:30 تدارک دیده شده است.

لسانی با اشاره به اینکه خدمات مشاوره‌ای دینی در تمام ایام سال، از ساعت 8 تا 19 در حرم مطهر رضوی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: زائرانی که مایلند به صورت گروهی و فردی از مشاوره‌های دینی و تربیتی بهره‌مند شوند، می‌توانند به مرکز مشاوره دینی آستان قدس رضوی در حرم مطهر ثامن الحجج(ع) مراجعه و به صورت رایگان از خدمات این مرکز استفاده کنند.

وی به ارائه خدمات مشاوره اعتقادی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی خبر داد و گفت: مدرسه پریزاد زیر نظر مرکز مشاوره دینی حرم مطهر رضوی، پاسخگوی شبهات دینی و اعتقادی در زمینه‌های «دین‌شناسی عمومی»، «علوم قرآنی و حدیث»، «فلسفه و عرفان»، «تاریخ و سیره انبیاء و ائمه معصومین(ع)»، «فرق و مذاهب»، «منبع‌شناسی دینی» و «شخصیت‌شناسی دینی» است.

لسانی افزود: علاقه مندان به مشاوره اعتقادی می توانند صبح ها از ساعت 9 تا 14:30 و عصرها از ساعت 16:30 تا 21 به واحد مشاوره اعتقادی واقع در مدرسه پریزاد مراجعه کنند و پس از ثبت نام از ارائه خدمات مشاوره اعتقادی بهرمند شوند.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.