سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

اطلاعیه شهرداری شهرکرد درخصوص بارش برف

شهرداری شهرکرد از شهروندان خواست با توجه به بارش برف، برای تسهیل در پاکسازی معابر، از پارک کردن خودروها در زیر درختان و حاشیه معابر خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ شهرداری شهرکرد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به احتمال تداوم بارش برف و همچنین برودت هوا از شهروندان تقاضا می‌شود به منظور تسهیل در پاکسازی معابر پوشیده از برف توسط عوامل شهرداری، از پارک کردن خودروها در زیر درختان و حاشیه معابر جداً خودداری و با توجه به احتمال لغزندگی معابر از وسایل حمل و نقل عمومی درون شهری استفاده کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شهروندان با خودداری از پارو کردن و ریختن برف پشت بام و حیاط منزل خود در کوچه‌ها و معابر، شهرداری را در این خصوص یاری دهند.

در این اطلاعیه تأکید شده است: جهت جلوگیری از شکسته شدن شاخه های درختان و تأمین امنیت شهروندان، تقاضا می شود شهروندان گرامی نسبت به تکاندن برف درختان همکاری لازم را با شهرداری شهرکرد داشته باشند.

گفتنی است: بارش برف و باران از صبح امروز در شهرکرد و نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.