سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

افتتاح نخستین هتل چهار ستاره شهر اردبیل تا پایان سال جاری

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از افتتاح نخستین هتل چهار ستاره در شهر اردبیل تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عسگر سنگی گفت: در حدود 370 پروژه سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در سطح استان در حال انجام است که تعدادی از آن در مرحله بهره برداری و بخشی دیگر در مرحله اجرا هستند.

وی از صدور موافقت اصولی برای 51 پروژه سرمایه گذاری در سطح استان با اشتغالزایی 849 نفر و حجم سرمایه گذاری 57 میلیارد تومان در سال 94 خبر داد و خاطر نشان کرد: در 9 ماهه سال جاری نیز برای 23 پروژه سرمایه گذاری با اشتغالزایی 301 نفر و حجم سرمایه گذاری 54 میلیارد تومان در سطح استان موافقت اصولی صادر شده است.

سنگی با بیان اینکه اگرچه تعداد موافقت اصولی های صادره و تعداد پروژه های سرمایه گذاری سال جاری به نسبت سال گذشته کاهش داشته اما حجم سرمایه گذاری افزایش داشته است، افزود: امید است میزان اشتغالزایی و حجم سرمایه گذاری در سه ماه باقیمانده سال جاری از سال گذشته پیشی بگیرد.

وی از افتتاح نخستین هتل چهار ستاره شهر اردبیل تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با افتتاح این هتل، استان اردبیل صاحب چهار هتل چهار ستاره خواهد بود که سه مورد آن در شهرستان سرعین واقع شده اند.

سنگی در مورد یارانه پرداختی به سرمایه گذاران گفت: تسهیلات اعطایی از محل اعتبارات دولتی در سال جاری به مبلغ یک و نیم میلیارد تومان یارانه سهم سود تسهیلات بانکی به متقاضیان سرمایه گذاری پرداخت شده است که به دلیل کثرت سرمایه گذاران در شهرستان سرعین عملکرد داشته است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.