سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛

نفت و گاز گچساران 1 – 3 تراکتورسازی+فیلم

تیم های نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز از ساعت 14 در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛تیم های نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز از ساعت 14 در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند.

داور: 
رضا کرمانشاهی 

نفت و گاز گچساران:

هادی زرین ساعد، حامد شفیعی، اتابک نمازی، نبی اله اسدی، حسین حجازیان، مرتضی حیدری، فرید طالقانی، محمدرضا مظاهری، هادی خنیفر، شیرمردی، شاهوردی
سرمربی: داریوش یزدی


تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان،  محمدرضا مهدی زاده، مهدی کیانی، شهرام گودرزی، محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه نویی


گل:

*شوت جاسم کرار از روی ضربه ایستگاهی با واکنش زرین ساعد مواجه شد اما شهرام گودرزی با حضور به موقع در محوطه جریمه توانست ضربه ریباند را به گل اول این بازی تبدیل کند.

*بازهم حرکت کرار جاسم برای تراکتوری ها گل به همراه آورد، حرکت او از جناح راست با پاس قطری وی در محوطه جریمه نفتی ها ادامه یافت و فرزاد حاتمی با عبور از بین مدافعان حریف و با غفلت آنها، توانست دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

*فرار مهاجم باتجربه تراکتورسازان با فراری سریع از جناح چپ و ضربه پای چپ توانست دروازه حریف را به زیبایی باز کند. 

*هافبک باتجربه نفتی ها بالاخره توانست دروازه تراکتورسازان را باز کند، خنیفر که در این بازی فرصت های خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کرده بود ضربه ایستگاهی تیمش را به زیبایی به ثمر رساند تا این تیم در نهایت بتواند به گل برسد. 


دقیقه حساس:

دقیقه 22 – حرکت خوب ابراهیمی با شوت دیدنی او ادامه یافت اما این ضربه محکم تیرک عمودی دروازه نفتی ها را لرزاند.
دقیقه 25 – همکاری طالقانی و خنیفر و حیدری موقعیت بسیار خطرناکی را روی دروازه تراکتورسازان ایجاد کرد اما ضربه سر مهاجم نفت با واکنش اخباری به کرنر رفت.
دقیقه 27 – ارسال خنیفر از روی نقطه کرنر روی دروازه تبریزی ها ایجاد کرد اما بازهم اخباری این توپ را دور کرد.

دقیقه 41 – حرکت محمد نوری از جناح چپ این بازیکن را کناره های محوطه جریمه نفتی ها رساند اما ضربه زیبای این بازیکن را از زاویه بسته با واکنش زرین ساعد روبرو شد.
دقیقه 43 – شوت محکم کرار از فاصله ای دور دروازه تیم میزبان را با خطر روبرو کرد اما این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 1 + 45 – ارسال خنیفر از روی ضربه ایستگاهی روی دروازه اخباری خطرساز شد اما این توپ نیز سودی برای گچسارانی ها نداشت.
دقیقه 47 – نفتی ها موفق نشدند از ضربه پنالتی خود استفاده کنند، نبی اله اسدی پشت ضربه پنالتی تیمش قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را اخباری با واکنشی خوب مهار کرد.

دقیقه 55 – ارسال نفتی ها از جناج راست با ضربه سر خنیفر دروازه تراکتوری ها را تهدید کرد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 72 – ادینیو پس از ورود به زمین چیزی نمانده بود تا دروازه حریف را باز کند اما ضربه زیبای این بازیکن تیرک دروازه نفتی ها را به لرزه درآورد.

انتهای پیام


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.