سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

اجرای طرح ۶ ماهه مبارزه با مواد مخدر در شادگان

معاون فرماندار شادگان از اجرای طرح ۶ ماهه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نعمت اله آلبوغبیش در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شادگان گفت: این طرح با محوریت ناحیه مقاومت بسیج و همکاری سایر اعضای این شورا از ابتدای دی ماه سال جاری اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح برنامه های متنوعی از قبیل بررسی علل و عوامل گرایش به مواد مخدر در شهرستان و ارائه راهکار های موثر و عملی در جهت پیشگیری از اعتیاد، بررسی هنجارهای تسهیل کننده مصرف مواد مخدر، آموزش مهارت (نه) گفتن، برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی، شناسایی چالشها و نقاط آلوده، شناسایی معتادان و کمک به آنها برای ترک اعتیاد و در صورت لزوم معرفی و هدایت به خانه های بهبودی و مقابله و برخورد با عوامل خرید و فروش مواد مخدر و اعتیاد آور در سطح شهرستان اجرا می شود.

معاون فرماندار شادگان با اعلام اینکه در سطح شهرستان معتاد متجاهر وجود ندارد، گفت: در صورت مشاهده معتادان متجاهر به صورت ویژه اقدام خواهد شد.وی همچنین بر لزوم توجه به فعالیت های ورزشی و آموزش های مهارت زندگی برای پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.

آلبوغبیش دروازه ورودی اعتیاد را دخانیات عنوان کرد و گفت: پیشگیری از روی آوری جوانان به سوی سیگار و قلیان، کاهش اعتیاد به مواد مخدر را به دنبال خواهد داشت و باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.