سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

مجمع سالانه بسیج کارمندان درارومیه

مجمع سالانه بسیج کارمندان سپاه شهدا آذربایجان غربی درارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به نقش وجایگاه ارزنده بسیج دراقتدارنظام جمهوری اسلامی گفت: الگوبرداری کشورهای مسلمان از بسیج، آزادسازی حلب و پیشرفت نیروهای مقاومت درعراق وسوریه، سفر روسای کشورهای مختلف و دیدار با سران کشور همگی نشان دهنده نقش تعیین کننده و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است.

صفرزاده در ادامه با اشاره موفقیتها در عرصه اقتصاد مقاومتی و دیپلماسی نفتی افزود: اسناد خزانه برای تاییدیه دیون پیمانکاران صادر و طرحهای عمرانی نیمه تمام دراستان تکمیل می شود. وی در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای رسانه ای و مجازی در تعالی رفتار کارکنان و کاهش فساد درنظام اداری توسط کارکنان بسیجی تاکید کرد.

سرهنگ وحیدی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این جلسه، گفت: در4سال گذشته بیش از یکصد میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به هفت هزار و 500 کارگاه در 27 عرصه در استان پرداخت شده است.

ارائه گزارش عملکرد، تدوین سند سال 96 و انتخابات هیات رئیسه از دیگر بخش های مجمع سالانه بسیج کارمندان سپاه شهدا آذربایجان غربی بود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.