سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کشف بیش از 100 کيلو ترياك در عمليات پليس كرمان

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان از کشف 146 کيلو گرم ترياك در دو عمليات پليسي ماموران انتظامي بخش راين و گلباف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ علي کشاورزي جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان گفت: ماموران انتظامي بخش راين و گلباف اين فرماندهي در راستاي مبارزه و برخورد با قاچاقچيان موادمخدر طي دو عمليات موفق شدند 146 کيلو گرم ترياک را کشف کنند. 

وي افزود: در عمليات اول ماموران انتظامي بخش راين به يک دستگاه موتور سيکلت که در سطح حوزه انتظامي راين در جاده خاكي در حال تردد بود مشکوک و آن را متوقف کردند. 

وی خاطر نشان کرد : در بازرسي از موتورسيکلت ماموران انتظامي موفق شدند 78 کيلو  ترياک را کشف و در اين خصوص يک قاچاقچي را دستگير کنند. 

وي در تشريح عمليات ماموران انتظامي بخش گلباف نيز گفت: ماموران انتظامي پاسگاه جوشان گلباف به يک دستگاه خودرو پرايد مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند. 

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان كرمان در ادامه افزود :راننده اين خودرو بدون توجه به دستور پليس اقدام به فرار کرد كه با تلاش به موقع ماموران انتظامي خودرو متوقف و در بازرسي از آن هفت کيسه ترياک به وزن 68 کيلو گرم كشف شد. 

سرهنگ علي کشاورزي با اشاره به دستگيري يک قاچاقچي و توقيف دو دستگاه وسيله نقليه گفت: متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به همراه مواد كشف شده تحويل دستگاه قضايي شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمان ، کشف ، تریاک ، مواد مخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۳ دی ۱۳۹۵
?????