سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

عملیات احداث بیمارستان 220 تختخوابی بم آغاز می شود

فرماندار بم از آغاز به کار عملیات احداث بیمارستان 220 تختخوابی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا اشک فرماندار بم با اشاره به خسارت های جانی و مالی زمین لرزه سال 82 بم گفت: بعد از آن حادثه بم یک شهر کاملا تخریب شده بود که با همه مشکلات در کوتاهترین زمان ممکن ساخته شد.

وی افزود: یکی از کارهای شاخص نظام اسلامی، بازسازی شهر بم بوده است و نباید این بازسازی عظیم که با کمک دولت و مسئولین انجام شده نادیده گرفته شود.

اشک با اشاره به اینکه از  روند بازسازی ارگ قدیم بم گلایه داریم، خاطرنشان کرد: در خصوص پرداخت حقوق کارگران بازسازی ارگ قدیم بم با مسئولان استانی و کشوری مکاتبه کرده ام.

وی تصریح کرد: امیدواریم مشکلات روند بازسازی ارگ قدیم بم با کمک سایر مسئولان از جمله امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رفع شود.

فرماندار بم با اشاره به مشکلات مردم این شهرستان در حوزه درمان گفت: به ‌زودی عملیات احداث بیمارستان 220تختخوابی بم آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه اشتعالزایی در روستاها از مهاجرت روستاییان جلوگیری می کند، افزود: شورای اقتصاد مقاومتی می‌تواند با تشکیل صندوق‌های خرد در روستاها منجر به اشتغالزایی جوانان شود و این امر همیاری بخشداران را می طلبد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، بم ، بیمارستان ، تختخواب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.