سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تکاب:

فراهم کردن دولت یازدهم برای بازگرداندن ثبات به کشور در زمینه پژوهش

دولت یازدهم با بازگرداندن ثبات در عرصه های مختلف به کشور زمینه انجام فعالیت های علمی و پژوهشی را فراهم کرده است.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ فرماندار شهرستان تکاب در آیین اختتامیه جشنواره مقاله نویسی روز پژوهش با گرامیداشت سالروز میلاد مسعود حضرت محمد(ص) و هفته وحدت افزود: برای توسعه پژوهش و فعالیت های علمی وجود ثبات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در کشور بسیار لازم و ضروری است و دولت تدبیر و امید در این زمینه موفق عمل کرده است.

ایرج ثقفی  بیان کرد: به علت نبود ثبات در عرصه های مختلف در کشور در سال های گذشته اعتبارات پژوهشی به کمترین میزان خود رسیده بود و همین موضوع فعالیت های پژوهشی در مراکز علمی و دانشگاه های کشور را تحت الشعاع قرار داد.

ثقفی اظهار کرد: دولت یازدهم برای ایجاد ثبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در کشور در سه سال اخیر تلاش های زیادی کرده است و اکنون زمینه انجام فعالیت های پژوهشی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: با بهبود اوضاع کشور در زمینه های سیاسی، اقتصادی و توجه به زیرساخت ها توان پژوهشی و علمی کشور نیز افزایش می یابد.

فرماندار تکاب ادامه داد: ایجاد زیرساخت ها و فضاهای پژوهشی از نیازهای اصلی در این عرصه است و دولت یازدهم توجه ویژه ای به این حوزه دارد بر این اساس دانش آموزان، دانشجویان و مراکز علمی و آموزشی باید برای توسعه پژوهش محور در کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.