سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

فعالیت 173 دستگاه اتوبوس شهری در اردبیل

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل از فعالیت 173 دستگاه اتوبوس در سطح شهر به منظور خدمات رسانی به شهروندان در حال فعالیت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید مظاهری در بازدید از ناوگان اتوبوسرانی شهری گفت: تعداد اتوبوس های ناوگان این سازمان در قالب بخش های دولتی و خصوصی به شهروندان ارائه خدمات می کنند که 147 دستگاه در بخش خصوصی و 26 دستگاه در بخش دولتی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از 150 هزار نفر مسافر در سطح شهر توسط این اتوبوس ها جابه جا می شوند تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی علاوه بر خدمات رسانی به همشهریان عزیز در محدوده شهری بخشی ازخدمات حمل و نقل عمومی مسافران به شهرستان های همجوار را نیز برعهده دارد.

مظاهری با بیان اینکه بازسازی ناوگان اتوبوسرانی از اولویت های سازمان است افزود: تاکنون 5 دستگاه اتوبوس به صورت کامل بازسازی شده است و 80 درصد از اتوبوس ها نیز در حال بازسازی است.

وی افزود: در طی جلسه ای در شورای سازمان، نوسازی مینی بوس ها باهزینه ی آژانس مینی بوس داران مطرح شد و قرار بر این شد که 20 دستگاه مینی بوس یورو 5 به ناوگان مینی بوس شهر اضافه شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.