سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تمدید جشنواره تجاری سازی

مهلت ارسال طرح به جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، به مناسبت برگزاری هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار و استقبال شرکت های دانش محور، پژوهشگران و جامعه دانشگاهی کشور مهلت ارسال طرح برای شرکت در جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته تا 7 دی ماه تمدید شد.

دکتر عباس قوام رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان و دبیر علمی با بیان اینکه سومین دوره این جشنواره در 7 و 8 بهمن ماه در جزیره کیش برگزار می شود؛ گفت: پارک علم و فناوری استان کرمان از سال گذشته با افتتاح مرکز مبادلات تجاری فناوری پیشرفته و برگزاری دو دوره جشنواره های تجاری سازی در کرمان و دبی جهت بازاریابی محصولات شرکت های پارک های کشور فعالیت موثری کرده است.

وی در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد: شناسایی ایده های برتر و معرفی آن ها به سرمایه گذاران، جهت دهی به ایده ها، تبدیل دانش به ثروت و تقویت و بارور کردن بنیه دانش در زمینه کارآفرینی از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

در حاشیه این جشنواره کارگاه های آموزشی با محوریت "بازاریابی فناوری های پیشرفته" و "ارتقا فرهنگ وقف فناوری" ونمایشگاه جانبی معرفی فناوری های پیشرفته برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.