سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

لزوم اجرای کامل رهاسازی آب از رودخانه جراحی

مدیر جهاد کشاورزی ماهشهرگفت:انتظار داریم که سازمان آب و برق مرحله اول رهاسازی آب را به صورت کامل انجام دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حمیدرضا رشیدی مدیرجهاد کشاورزی ماهشهر گفت: مرحله اول تخصیص و رهاسازی آب به اراضی کشاورزی ماهشهر به صورت کامل انجام نشده است و این مساله مشکلاتی را برای اراضی و محصولات پاییزه کشاورزان شهرستان بوجود آورده است.

وی اظهار کرد: تخصیص آب برای 50 درصد اراضی شهرستان انجام شده است و انتظار داریم که سازمان آب و برق مرحله اول رهاسازی آب را به صورت کامل انجام دهد.

مدیرجهاد کشاورزی ماهشهر افزود: آب مورد نیاز اراضی کشاورزی از رودخانه جراحی تامین می‌شود که در حال حاضر مرحله اول رهاسازی آب از این رودخانه برای اراضی کشاورزی انجام شده اما این رهاسازی کامل انجام نشده و آب به نیمی از اراضی نرسیده است.

رشیدی با بیان این‌که کشت محصولات پاییزه در شهرستان به اتمام رسیده است، تصریح کرد: کشت پاییزه امسال شامل 7 هزار هکتار محصول گندم، کلزا و جو و سایر محصولات زراعی و 2 هزار هکتار باغات شامل نخیلات و غیره بوده است.

وی گفت : در حال حاضر کشاورزان نگران اراضی و محصولات زیر کشت خود هستند و انتظار داریم تخصیص آب مابقی اراضی نیز انجام شود و مرحله اول آبیاری به صورت کامل باشد.

انتهای پیام /ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.