سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اجرای طرح «رپورتوار تئاتر کار اولی‌ها» در زنجان

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان از اجرای طرح «رپورتوار تئاتر کار اولی‌ها» در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان گفت: طرح «رپورتوار تئاتر کار اولی‌ها» در قالب پایان‌‌‌نامه عملی هنرجویان انجمن هنرهای نمایشی زنجان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این طرح، طرح پایان‌نامه عملی هنرجویان دوره آموزشی انجمن هنرهای نمایشی زنجان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ٢٤ و ٢٥ آذر ماه اجرا خواهد شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان گفت: «رپورتوار تئاتر کار اولی‌ها» با اجرای هشت نمایش در تالار هنر و پلاتوی شماره یک انجمن هنرهای نمایشی زنجان اجرا خواهند شد و در پایان گواهی پایان دوره به هنرجویان اهدا می‌شود.

نجفی بیان داشت: این نمایش‌ها به صورت کار گروهی توسط هنرجویان تولید و آماده اجرا شده که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب از ساعت ١٦ تا ١٨ عصر به روی صحنه خواهند رفت.

وی افزود: انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان از هنرمندان و علاقه‌مندان تئاتر دعوت به عمل می‌آورد تا در این برنامه دو روزه حضور بهم رسانند و با شرکت در اجراها موجب تشویق و ارزش‌گذاری این هنرجویان شوند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان ادامه داد: هیأت داوران و ارزیاب پایان‌نامه عملی هنرجویان دوره آموزشی انجمن هنرهای نمایشی زنجان شامل محمود عربخانی، امیر سهامی و رضا یاوری هستند

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.