سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

راه یابی نوجوان فارسی در مسابقات کشتی پهلوانی کشور

نوجوان گراشی به رقابت های کشتی پهلوانی کشور راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد حسن ‌نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش گفت: این کشتی‌گیر گراشی در رقابت های کشتی پهلوانی نوجوانان فارس موفق به کسب مدال طلای وزن 70 کیلوگرم این رقابت ها شد.
 
حسن ‌نژاد بیان کرد: در رقابت‌های کشتی پهلوانی کشور محمدرضا عسکرپور با استراحت در دور نخست، در کشتی دوم  و سوم خود خودحریف شیرازی و فیروز آبادی را  شکست داد و در کشتی چهارم با شکست احمدرضا روستایی از مرودشت به فینال راه یافت و در دیدار پایانی با انصراف کشتی‌گیر شیرازی، موفق به کسب مقام نخست مسابقات کشتی پهلوانی استان فارس شد.
 
‌نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش افزود: رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در روزهای 8 تا 10 دی‌ماه امسال در مشهد مقدس برگزار می‌شود، که محمدرضا عسکرپور به‌عنوان تنها نماینده تیم کشتی شهرستان گراش از استان فارس در این رقابت ها شرکت می‌کند.
 
وی تصریح کرد: رقابت های کشتی پهلوانی نوجوانان فارس و انتخابی کشور با  شرکت120 کشتی‌گیر از سراسر استان در سالن تختی شیراز با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.